Dziś jest wtorek, 11 grudzień 2018 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.76 -0.25% 1EUR 4.2911 +0.15% 1GBP 4.7852 -0.48%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Reklama

Aktualności
Nowość produktowa Rittal
więcej
Targi Energetyczne ENERGETICS 2018 | 13-15 listopada 2018
więcej
Signify zajmuje 4. pozycję w rankingu odpowiedzialnych firm
więcej
COPA-DATA na targach SPS IPC Drives 2018
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
13 grudzień 2018
X Seminarium Eksploatacja Urządzeń Elektrycznych i Nieelektrycznych w strefach EX - Nowe Dyrektywy ATEX 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Aktualności

Philips Lighting prezentuje raport z wynikami badania na temat zachowań konsumenckich Polaków.

13 marzec 2018.

Czy konsumenci są gotowi na mobilną rewolucję zakupową? Philips Lighting prezentuje raport z wynikami badania na temat zachowań konsumenckich Polaków.


Warszawa, Polska ? Philips Lighting, światowy lider branży oświetleniowej, sprawdził, w jakim stopniu klienci korzystają z rozwiązań mobilnych podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Z analizy wynika, że polski konsument to osoba robiąca raczej małe zakupy (84%), czerpiąca wiedzę o ofercie sieci handlowej głównie z gazetek (52%), choć skłonna do zmiany sposobu komunikacji ze sklepem, gdyby widziała w tym dla siebie konkretne korzyści.
- Innowacyjne rozwiązania, aplikacje czy ekrany kiedyś przerażały klientów - dzisiaj ich ciekawią. Naszym zadaniem jest tę ciekawość utrzymać. Fundamentem powinien tutaj być odpowiedni dobór rozwiązań digitalowych, realizowany w oparciu o analizę potrzeb naszego klienta? ? mówi w raporcie ?Czy konsumenci są gotowi na mobilną rewolucję zakupową? Filip Chrin, Menedżer ds. Innowacji, Decathlon.
Z przeprowadzonego badania wynika, że aż 54% respondentów zdaje sobie sprawę z istnienia aplikacji zakupowych, ale powszechnie używa ich zaledwie 6%. Ponad jedna trzecia przyznaje, że nie korzysta z ]aplikacji, ponieważ nie ma takiego zwyczaju, po prostu nie lubi korzystać z aplikacji na telefonie. 22% powstrzymuje się przed ich pobraniem z powodu niechęci do dzielenia się swoimi danymi, a co piąty konsument nie widzi w tym dla siebie benefitów.
- Dla wielu Polaków dziś smartfon - a używa go prawie 68% dorosłych rodaków - to bardziej ?nice phone?, fajny telefon z dotykowym ekranem, niż zaawansowane, multimedialne urządzenie. Warto zauważyć, że z przeglądarki internetowej i funkcji multimedialnych korzysta mniej niż połowa użytkowników smartfonów ? mówi Piotr Sztabiński, Account Director, Retail & Shopper, Kantar TNS.
W badaniu respondenci wskazali też na to, co mogłoby ich zmotywować do pobrania aplikacji sklepu. Ponad 60% przyznaje, że zainstalowałoby aplikację sklepu, gdyby zyskało w ten sposób specjalne zniżki i promocje. Blisko połowa chciałaby za pomocą aplikacji móc poprosić obsługę o pomoc, sprawdzić opis czy skład produktu, a także odnaleźć się na planie sklepu.
- Z naszych analiz wynika, że 16 proc. klientów, którzy nie mogą znaleźć samodzielnie produktu w sklepie, rezygnuje z ich zakupu. Nie dziwi zatem fakt, że tak wielu konsumentów ceni sobie funkcje lokalizacji w sklepie i odnalezienia drogi do produktu. To istotne zwłaszcza dla klientów sklepów remontowo budowalnych, do których zwykle udajemy się w określonym celu - wyjaśnia Tomasz Waszkiewicz, dyrektor sprzedaży Retail and Hospitality CEE, Philips Lighting.
Chcąc zwiększyć komfort procesu zakupowego sieci handlowe coraz chętniej inwestują w innowacje technologiczne, jak np. systemy nawigacji wewnętrznej (Indoor Positioning System, IPS). Na takie rozwiązanie zdecydowała się sieć MediaMarkt oraz Carrefour. W ich sklepach w Holandii i we Francji Philips Lighting zainstalował system, który pozwalana określić, gdzie znajduje się klient dzięki połączeniu technologii LED. Światło emituje specjalny kod, który jest odczytywany przez aparat w smartfonie konsumenta. Na tej podstawie system określa jego położenie i może wskazać mu najkrótszą drogę do produktu czy kas.
* Raport ?Czy konsumenci są gotowi na mobilną rewolucję zakupową?? bazuje na wynikach badania, przeprowadzonego przez Kantar TNS na w styczniu 2018 roku w Warszawie na grupie 207 klientów w wieku 19-60 lat. Były to osoby, które właśnie zakończyły zakupy w sklepach z branży home, DiY i sportowej.
W sprawie dodatkowych informacji proszę o kontakt: Philips Lighting Dorota Sławińska, Rzecznik Prasowy Philips Lighting Poland Tel: +48 605 342 517 E-mail: dorota.slawinska@philips.com
Philips Lighting



Źródło: philips.com
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  www.ethernetprzemyslowy.pl  promienniki podczerwieni 

Krańcówka, krańcówki

Copyright © Energoelektronika.pl