Dziś jest wtorek, 7 lipiec 2020 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.9741 +0.38% 1EUR 4.4573 +0.09% 1GBP 4.9328 -0.45%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Reklama

Aktualności
Produkcja w Polsce w kontekście Czwartej Rewolucji Przemysłowej
więcej
72 edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu - Kielce - Relacja
więcej
32 edycja targów Energetab 2019 juz za cztery tygodnie
więcej
Nowy cykl szkoleń praktycznych związanych z programowaniem sterowników marki Siemens
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
9 wrzesień 2020
Seminarium dla Utrzymania Ruchu - edycja 80 
więcej
15 wrzesień 2020
33. Międzynarodowe Energetyczne Targi Bielskie ENERGETAB 2020 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Aktualności

Desiro ML Siemensa dla Kolei Austriackich ÖBB

15 luty 2013.

30 stycznia rada nadzorcza Austriackich Kolei Państwowych (ÖBB) zatwierdziła decyzję zarządu o zamówieniu pierwszych 100 pociągów regionalnych Desiro ML Siemensa. Wartość zamówienia wynosi 550 milionów euro.

Zamówienie będzie realizowane w następstwie umowy ramowej z kwietnia 2010 roku. Dostawa trójczłonowych pojazdów Desiro ML rozpocznie się z końcem 2015 roku. Ostatni etap montażu będzie się odbywał w zakładach ÖBB w Jedlersdorf (Austria), dokąd przyjadą pojazdy z fabryki Siemensa w Graz (Austria).

30 spośród zamówionych Desiro będzie kursowało po liniach S-Bahn w Wiedniu i dolnej Austrii, a pozostałe 70 przeznaczone będzie do obsługi połączeń regionalnych w Górnej Austrii i Styrii. "Po raz kolejny udało nam się odnieść sukces dzięki platformie Desiro. Potwierdza to liczne zalety pociągu, który został zaprojektowany elastycznie zarówno dla transportu regionalnego, jak i podmiejskiego". - podsumowuje Jochen Eickholt, CEO branży Rail Systems Siemensa.

Desiro ML to modułowa i sprawdzona konstrukcja, która może być dopasowana do różnych wymagań operatorów kolejowych dotyczących na przykład liczby miejsc dla pasażerów. Dzięki udoskonaleniu silników trakcyjnych udało się znacząco zredukować zużycie energii w stosunku do poprzednich wersji pojazdu. Przy  projektowaniu wykończenia wnętrza przedziału pasażerskiego i kabiny maszynisty wykorzystano ekologiczne materiały. Dzięki temu Desiro dostarczane dla Kolei Austriackich ÖBB będą jeszcze bardziej przyjazne środowisku. Pojazdy przeznaczone do ruchu miejskiego będą wyposażone w 244 miejsca siedzące, podczas gdy te regionalne w 259 miejsc. Ich prędkość maksymalna to 160 km/h. Wygodne, niskopodłogowa przestrzeń wejścia przystosowana dla wózków i osób niepełnosprawnych to kolejna zaleta. W pojazdach regionalnych zaprojektowano po cztery pary drzwi pasażerskich po każdej ze stron, a w wersji projektowanej dla miejskiej kolejki
(S-bahn) aż 6.

Więcej informacji o Desiro pod adresem: http://www.siemens.com/press/desiro-oebb



Źródło: Siemens
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl