Dziś jest czwartek, 24 październik 2019 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.8473 +0.17% 1EUR 4.2778 -0.03% 1GBP 4.9449 -0.51%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Aktualności
Siemensa buduje fabrykę dla Przemysłu 4.0 w Polsce
więcej
Przed nami 32. edycja targów ENERGETAB 2019
więcej
32 edycja targów Energetab 2019 juz za cztery tygodnie
więcej
Nowy cykl szkoleń praktycznych związanych z programowaniem sterowników marki Siemens
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
29 październik 2019
73. edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu  
więcej
13 listopad 2019
Warsaw Industry Week 2019 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Aktualności

Desiro ML Siemensa dla Kolei Austriackich ÖBB

15 luty 2013.

30 stycznia rada nadzorcza Austriackich Kolei Państwowych (ÖBB) zatwierdziła decyzję zarządu o zamówieniu pierwszych 100 pociągów regionalnych Desiro ML Siemensa. Wartość zamówienia wynosi 550 milionów euro.

Zamówienie będzie realizowane w następstwie umowy ramowej z kwietnia 2010 roku. Dostawa trójczłonowych pojazdów Desiro ML rozpocznie się z końcem 2015 roku. Ostatni etap montażu będzie się odbywał w zakładach ÖBB w Jedlersdorf (Austria), dokąd przyjadą pojazdy z fabryki Siemensa w Graz (Austria).

30 spośród zamówionych Desiro będzie kursowało po liniach S-Bahn w Wiedniu i dolnej Austrii, a pozostałe 70 przeznaczone będzie do obsługi połączeń regionalnych w Górnej Austrii i Styrii. "Po raz kolejny udało nam się odnieść sukces dzięki platformie Desiro. Potwierdza to liczne zalety pociągu, który został zaprojektowany elastycznie zarówno dla transportu regionalnego, jak i podmiejskiego". - podsumowuje Jochen Eickholt, CEO branży Rail Systems Siemensa.

Desiro ML to modułowa i sprawdzona konstrukcja, która może być dopasowana do różnych wymagań operatorów kolejowych dotyczących na przykład liczby miejsc dla pasażerów. Dzięki udoskonaleniu silników trakcyjnych udało się znacząco zredukować zużycie energii w stosunku do poprzednich wersji pojazdu. Przy  projektowaniu wykończenia wnętrza przedziału pasażerskiego i kabiny maszynisty wykorzystano ekologiczne materiały. Dzięki temu Desiro dostarczane dla Kolei Austriackich ÖBB będą jeszcze bardziej przyjazne środowisku. Pojazdy przeznaczone do ruchu miejskiego będą wyposażone w 244 miejsca siedzące, podczas gdy te regionalne w 259 miejsc. Ich prędkość maksymalna to 160 km/h. Wygodne, niskopodłogowa przestrzeń wejścia przystosowana dla wózków i osób niepełnosprawnych to kolejna zaleta. W pojazdach regionalnych zaprojektowano po cztery pary drzwi pasażerskich po każdej ze stron, a w wersji projektowanej dla miejskiej kolejki
(S-bahn) aż 6.

Więcej informacji o Desiro pod adresem: http://www.siemens.com/press/desiro-oebb



Źródło: Siemens
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl