Dziś jest wtorek, 22 październik 2019 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.8307 -0.51% 1EUR 4.2775 -0.16% 1GBP 4.9709 +0.08%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Aktualności
Przed nami 32. edycja targów ENERGETAB 2019
więcej
Nowy cykl szkoleń praktycznych związanych z programowaniem sterowników marki Siemens
więcej
Cykl szkoleń z zakresu programowania sterowników SIMATIC S7-300, S7-1200
więcej
Przyszłość sektora motoryzacji w Polsce ? raport Banku Pekao S.A.
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
23 październik 2019
LUMENexpo Targi Techniki Świetlnej  
więcej
29 październik 2019
73. edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu  
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Aktualności

Siemens na targach TRAKO 2013

26 wrzesień 2013.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska nr 28 w hali B na największych targach branży kolejowej w Polsce TRAKO 2013, które odbędą się w dniach 24-27 września w Gdańsku.


Siemens Sp. z o.o. weźmie udział w największych targach branży kolejowej w Polsce TRAKO 2013, które odbędą się w dniach 24-27 września w Gdańsku. Firma zaprezentuje swoje najnowsze produkty i rozwiązania dedykowane rynkowi kolejowemu. Zachęcamy do odwiedzenia naszego stoiska nr 28 w hali B. Na torach ekspozycyjnych będzie można zobaczyć między innymi lokomotywę "Vectron", najnowszy elektrowóz Siemensa w Polsce. Pokażemy także, jak powstają najnowsze pociągi "Inspiro" dla Metra Warszawskiego.

Siemens, podczas największych targów branżowych w Polsce TRAKO 2013, zaprezentuje swoją szeroką ofertę z zakresu rozwiązań dla transportu szynowego. Firma dostarcza lokomotywy, pociągi i inne pojazdy kolejowe, a także systemy i rozwiązania dla transportu miejskiego, regionalnego i międzynarodowego na całym świecie. Szczególną uwagę w tym roku kładzie na pojazdy i systemy, które zajmują istotną pozycję w ofercie firmy na polskim rynku.

Lokomotywy

Oferta Siemensa obejmuje różne typy lokomotyw - elektryczne, jedno- i wielosystemowe, spalinowe. Po polskich torach jeżdżą znane już "Husarze" - 10 lokomotyw serii Eurosprinter Siemensa w barwach PKP Intercity, lokomotywa ES64F4 w spółce PKP Cargo. Najnowszą konstrukcją w ofercie jest "Vectron" DC. Pięć takich pojazdów jest już eksploatowanych przez DB Schenker Rail Polska, który łącznie zamówił 23 lokomotywy tego typu z opcją rozszerzenia zamówienia o kolejne 13 sztuk. Jedną z nich pokażemy na torach ekspozycyjnych targów. "Vectrona" testowało już kilku polskich przewoźników, ostatnio firma CTL Logistics, a obecnie PKN Orlen KolTrans. Lokomotywy "Vectron" to bardzo elastyczna konstrukcja, którą łatwo można dopasować do potrzeb klienta lub rozbudować o dodatkowe funkcjonalności, kiedy tylko okażą się niezbędne. Jest ona przeznaczona do przewozów zarówno pasażerskich, jak i towarowych. Budowa modułowa to jedna z licznych zalet w tym typie lokomotywy. Dzięki niej możliwa jest szybka zmiana konfiguracji lokomotywy i przystosowanie jej do odmiennych wymagań eksploatacyjnych. Zasada modułowej konstrukcji umożliwia także rozpoczęcie produkcji lokomotyw, zanim klient sprecyzuje swoje szczegółowe wymagania.

Kompleksowe usługi serwisowe

Innowacyjnym rozwiązaniom konstrukcjnym towarzyszy również nowoczesna koncepcja serwisowa "Railcover". Operatorzy, mając zróżnicowane oczekiwania pod adresem partnerów serwisowych, mogą wybierać spośród wielu dostępnych modułów i zdecydować się na pakiet serwisowy przystosowany do ich specyficznych wymagań: od dostaw części zamiennych poprzez dostęp do sieci warsztatów i Centrum Pomocy (Support Center), aż po pełny pakiet serwisowy (Full Service).

Pociągi metr

To szczególnie ważny temat, biorąc pod uwagę realizowany obecnie projekt dostawy 35 jednoprzestrzennych składów "Inspiro" dla Metra Warszawskiego. Warszawa jest pierwszym miastem, które zamówiło pociągi Siemensa nowej generacji. Pierwsze składy są aktualnie poddawane licznym testom w Warszawie i Niemczech. Zgodnie z umową łącznie do stolicy zostanie dostarczonych 35 składów. Po oddaniu do użytku centralnego odcinka II linii metra pociągi "Inspiro" będą obsługiwać pasażerów na tej trasie, jednak część z nich będzie także jeździła po linii pierwszej. Koncepcja pojazdów "Inspiro" wykorzystuje lekkie materiały, nowoczesne rozwiązania technologiczne, które pozwalają znacząco ograniczyć zużycie energii. Bardzo ważną cechą wagonów "Inspiro" są także niskie koszty eksploatacji, a przede wszystkim wysoki komfort podróżowania pasażerów. Zaprezentujemy, jak powstają i są testowane składy "Inspiro".

Oprócz wymienionych pojazdów w bogatej ofercie naszej firmy znajduje się wiele innych środków transportu szynowego, zarówno dla transportu w miastach, jak i dla szybkich kolei dalekobieżnych. Zaprezentujemy między innymi tramwaje "Avenio", elektryczne zespoły trakcyjne "Desiro" oraz wagony "Viaggio".

Systemy sterowania

Poza taborem Siemens oferuje infrastrukturę związaną z systemem sieci kolejowej. Nowoczesne rozwiązania i kompleksowe systemy kontroli i sterowania pojazdami szynowymi, zgodne z europejskimi standardami, są stopniowo wdrażane także na polskich torach. O tym, jak istotna jest ich niezawodność i stabilne, bezawaryjne działanie, mogliśmy się wielokrotnie przekonać. To kluczowy element bezpieczeństwa i płynności transportu kolejowego. Siemens, jako jeden z prekursorów ETCS (European Train Control System), dostarcza ważne podzespoły wyposażenia szlakowego dla tego systemu, który sprawdził się w eksploatacji na całym świecie. Zaprezentujemy różne możliwości i funkcjonalności systemu ETCS Trainguard. W Polsce trwają od 26 września 2011 wdrożenia i testy działania systemu ETCS Poziomu 1 (European Train Control System), w których bierze udział lokomotywa Siemensa, Eurosprinter typu ES64U4 - jeden z 10 Husarzy jeżdżących w barwach PKP Intercity i pierwszych w Polsce lokomotyw dużych prędkości, wyposażony w urządzenia pokładowe Siemensa systemu ETCS Siemensa.

Wyposażenie lokomotyw i infrastruktury trasy kolejowej CMK w system ETCS poziomu pierwszego umożliwi poruszanie się pociągów z prędkościami przekraczającymi dotychczas obowiązującą barierę160 km/h. Maszynista, dzięki zamontowanym w pojeździe urządzeniom pokładowym systemu ETCS oraz specjalnym wyświetlaczom, może na bieżąco kontrolować przebieg trasy, w tym przede wszystkim ograniczenia - i to pomimo dużej prędkości, która wręcz uniemożliwia zwykłą obserwację znaków kolejowych. Zastosowanie systemu ETCS nie tylko pozwala zwiększyć prędkości pociągów, ale przede wszystkim znacząco podnosi poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego.

Oczywiście to nie wszystko, co będzie można obejrzeć podczas targów. Siemens oferuje także szereg rozwiązań z zakresu elektryfikacji transportu szynowego, systemów zasilania DC i AC, zarówno dla sieci trakcyjnej, jak i z wykorzystaniem tzw szyny sztywnej.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska numer 28 w hali B podczas  TRAKO, 24-27.09.2013r. w Gdańsku - na Terenie Międzynarodowych Targów Gdańskich SA (MTG SA) przy ul. Żaglowej 11.



Źródło: Siemens
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl