Dziś jest czwartek, 22 sierpień 2019 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.9337 +0.32% 1EUR 4.366 +0.34% 1GBP 4.7784 +0.34%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Aktualności
Przed nami 32. edycja targów ENERGETAB 2019
więcej
Siemensa buduje fabrykę dla Przemysłu 4.0 w Polsce
więcej
Nowy cykl szkoleń praktycznych związanych z programowaniem sterowników marki Siemens
więcej
Cykl szkoleń z zakresu programowania sterowników SIMATIC S7-300, S7-1200
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
11 wrzesień 2019
72 edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu 
więcej
17 wrzesień 2019
ENERGETAB - największe w Polsce targi energetyki i elektrotechniki 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Aktualności

Dobra marka jest w cenie

7 październik 2013.

Firma Interbrand ogłosiła coroczne zestawienie najcenniejszych marek na świecie ? Best Global Brands. Siemens od lat zajmuje stałą pozycję w tym rankingu.


Firma Interbrand, jedna z największych firm konsultingowych w dziedzinie kreowania marki, co roku przedstawia ranking 100 najcenniejszych marek na świecie. W opracowywanym od 2000 roku zestawieniu Best Global Brands ocenie podlegają wartość i siła każdej marki. Interbrand w swoim raporcie uwzględnia jedynie marki o zasięgu globalnym, obecne zarówno w krajach wysoko rozwiniętych, jak i na rynkach wschodzących.

Siemens jest obecny w rankingu Best Global Brands od 2004 roku. Na przestrzeni 10 lat firma wciąż utrzymuje stabilną pozycję w zestawieniu. W tym roku zajęliśmy 45. miejsce - markę Siemens wyceniono na 8503 miliony dolarów, co oznacza, że w porównaniu z rokiem poprzednim jej wartość wzrosła o 13%.

Ranking opracowywany przez Interbrand jest tworzony w oparciu o ilościowy wynik punktowy wynikający z analizy wskaźników, takich jak konkurencyjność marki, jej wpływ na decyzje konsumentów o zakupie czy wyniki finansowe. Aby zakwalifikować się do zestawienia, firmy muszą spełniać określone mierzalne kryteria. Ich marka powinna być obecna na trzech głównych kontynentach, a co najmniej 30% jej dochodów musi pochodzić spoza rodzimego regionu. Pod uwagę brana jest również świadomość marki poza macierzystym rynkiem oraz dostępność danych publicznych na temat jej wyników finansowych.

Siemens zaliczany jest przez Interbrand również do grupy 50 najbardziej ekologicznych marek na świecie ? w tegorocznym rankingu firma zajęła 17 miejsce. Publikowany od trzech lat raport Best Global Green Brands uwzględnia nie tylko publiczne dane na temat aktualnych aktywności firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju, lecz także to, jak sami klienci postrzegają działania marki w dziedzinie ekologii.

 Pełne zestawienie Best Global Brands 2013.



Źródło: Siemens
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl