Dziś jest czwartek, 9 kwiecień 2020 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 4.1744 -0.14% 1EUR 4.537 +0.02% 1GBP 5.1777 +0.67%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Reklama

Aktualności
Targi AUTOMATICON odwołane!
więcej
Przyszłość sektora motoryzacji w Polsce ? raport Banku Pekao S.A.
więcej
75 edycja Seminarium SUR za nami
więcej
IIX edycja Targów Energetycznych ENERGETICS już w listopadzie!
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
21 kwiecień 2020
Targi Expopower 
więcej
23 kwiecień 2020
Seminarium EX - edycja XIV 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Aktualności

W gronie ulubieńców

4 listopad 2013.

                                                                   

Według rankingu opublikowanego przez firmę APCO Insight Siemens należy do 100 najbardziej lubianych marek na świecie.

Marka Siemens znalazła się na liście 100 najbardziej lubianych marek na świecie. Ranking został opracowany przez APCO Insight, firmę konsultingową zajmującą się badaniem opinii klientów, która podczas przeprowadzonych na skalę globalną badań ustaliła emocjonalne nastawienie klientów do najpopularniejszych marek.

Przygotowane zestawienie powstało w ramach trwającego dekadę projektu badawczego, podczas którego przeprowadzono sondaże wśród ponad 70 tys. badanych na 15 kluczowych rynkach na świecie. W ankietach uwzględniono ponad 600 największych na świecie korporacji. Najliczniej reprezentowanym obszarem działalności biznesowej w rankingu okazała się branża technologiczna. Marka Siemens uplasowała się na 84 miejscu na liście. 

O pozycjach zajmowanych przez firmy decydował wskaźnik emocjonalnego przywiązania klientów do marki, który ustalono w oparciu o opracowane przez APCO osiem kategorii odczuć wpływających na sympatię konsumentów. Są to między innymi: utożsamianie się klientów z marką, jej dostępność, poczucie dumy i podziwu dla marki, czy wzbudzanie zainteresowania klientów.

 



Źródło: Siemens
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl