Dziś jest poniedziałek, 26 sierpień 2019 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.9371 +0.09% 1EUR 4.3572 -0.2% 1GBP 4.805 +0.56%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Aktualności
Przed nami 32. edycja targów ENERGETAB 2019
więcej
Cykl szkoleń z zakresu programowania sterowników SIMATIC S7-300, S7-1200
więcej
Siemensa buduje fabrykę dla Przemysłu 4.0 w Polsce
więcej
Nowy cykl szkoleń praktycznych związanych z programowaniem sterowników marki Siemens
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
11 wrzesień 2019
72 edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu 
więcej
17 wrzesień 2019
ENERGETAB - największe w Polsce targi energetyki i elektrotechniki 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Aktualności

W gronie ulubieńców

4 listopad 2013.

                                                                   

Według rankingu opublikowanego przez firmę APCO Insight Siemens należy do 100 najbardziej lubianych marek na świecie.

Marka Siemens znalazła się na liście 100 najbardziej lubianych marek na świecie. Ranking został opracowany przez APCO Insight, firmę konsultingową zajmującą się badaniem opinii klientów, która podczas przeprowadzonych na skalę globalną badań ustaliła emocjonalne nastawienie klientów do najpopularniejszych marek.

Przygotowane zestawienie powstało w ramach trwającego dekadę projektu badawczego, podczas którego przeprowadzono sondaże wśród ponad 70 tys. badanych na 15 kluczowych rynkach na świecie. W ankietach uwzględniono ponad 600 największych na świecie korporacji. Najliczniej reprezentowanym obszarem działalności biznesowej w rankingu okazała się branża technologiczna. Marka Siemens uplasowała się na 84 miejscu na liście. 

O pozycjach zajmowanych przez firmy decydował wskaźnik emocjonalnego przywiązania klientów do marki, który ustalono w oparciu o opracowane przez APCO osiem kategorii odczuć wpływających na sympatię konsumentów. Są to między innymi: utożsamianie się klientów z marką, jej dostępność, poczucie dumy i podziwu dla marki, czy wzbudzanie zainteresowania klientów.

 



Źródło: Siemens
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl