Dziś jest poniedziałek, 21 październik 2019 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.8307 -0.51% 1EUR 4.2775 -0.16% 1GBP 4.9709 +0.08%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Reklama

Aktualności
Przed nami 32. edycja targów ENERGETAB 2019
więcej
Cykl szkoleń z zakresu programowania sterowników SIMATIC S7-300, S7-1200
więcej
Przyszłość sektora motoryzacji w Polsce ? raport Banku Pekao S.A.
więcej
Siemensa buduje fabrykę dla Przemysłu 4.0 w Polsce
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
23 październik 2019
LUMENexpo Targi Techniki Świetlnej  
więcej
29 październik 2019
73. edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu  
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Aktualności

Lokomotywy Vectron z norweską i niemiecką homologacją

23 lipiec 2014.

Kolejna homologacja dla Vectrona AC Siemensa. Pojazdy zostały dopuszczone do eksploatacji na rynku kolejowym w Norwegii.

1 lipca 2014 roku Vectron AC Siemensa o mocy znamionowej 6,4 MW i prędkości maksymalnej 200 km otrzymał homologację w Norwegii. Lokomotywa dopuszczona jest do pracy w sieci zasilającej prądu przemiennego o napięciu 15 kV i 25 kV.
Szczególnym wyzwaniem w Norwegii jest stabilność pracy sieci trakcyjnej. Powodem tego stanu są przetwornice wirujące wykorzystywane w wielu miejscach podstacjach trakcyjnych, które w połączeniu z nowoczesną technologią napędu pojazdów mogą prowadzić do wahań napięcia w sieci drgań. Lokomotywa  Vectron Siemensa przeszła pozytywnie niezbędne testy także i w tym zakresie

Po otrzymaniu dopuszczenia dwie lokomotywy Vectron AC zostały przekazane firmie CargoNet do prowadzenia pociągów towarowych na bardzo wymagającym odcinku sieci prowadzącym z Oslo do Bergen.

 

Lokomotywy Vectron MS dopuszczone do ruchu w Niemczech

Niemiecki Federalny Urząd Kolejnictwa przyznał homologację dla wielosystemowej lokomotywy Siemensa ,VECTRON, wariantu MS. Lokomotywa przeznaczona jest do pracy pod siecią trakcyjną prądu przemiennego o napięciach: 15 kV i 25 kV, jak i prądu stałego o napięciach: 1,5 kV  i 3 kV. Maksymalna moc znamionowa lokomotywy wynosi 6,4 MW, a prędkość maksymalna 200 km/h.

W ramach homologacji dopuszczono do użytkowania dodatkowe funkcjonalności pojazdu: siłę hamowania elektrodynamicznego do 240 kN, sterowanie w trakcji wielokrotnej poprzez ZMS, sterowanie w trakcji wielokrotnej i sterowanie w trakcji podwójnej w systemie ZDS, sterowanie w składach push ? pull z inną lokomotywą Vectron oraz z lokomotywami serii 120, 152, 182 (ES64U2) i 189 (ES64F4).

Dopuszczenie lokomotywy w wersji AC lub wielosystemowej w innych krajach możliwe będzie na podstawie podstawowego dokumentu homologacyjnego z uwzględnieniem jedynie różnic wynikających dla danego kraju. Trwają obecnie prace nad otrzymaniem dopuszczenia na terenie Austrii.

Pierwszy Vectron serii MS został dostarczony dla European Locomotive Leasing Company (ELL), w marcu 2014 r. Siemens podpisał umowę ramową z leasingodawcą  na dostawę 50 lokomotyw Vectron.



Źródło: Siemens
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl