Dziś jest sobota, 4 lipiec 2020 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.9741 +0.38% 1EUR 4.4573 +0.09% 1GBP 4.9328 -0.45%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Aktualności
72 edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu - Kielce - Relacja
więcej
Przed nami 32. edycja targów ENERGETAB 2019
więcej
Targi Pneumatyki, Hydrauliki, Napędów i Sterowań KIELCE FLUID POWER
więcej
Seminarium utrzynia ruchu - Wałbrzych 2019
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
9 wrzesień 2020
Seminarium dla Utrzymania Ruchu - edycja 80 
więcej
15 wrzesień 2020
33. Międzynarodowe Energetyczne Targi Bielskie ENERGETAB 2020 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Aktualności

Lokomotywy Vectron z norweską i niemiecką homologacją

23 lipiec 2014.

Kolejna homologacja dla Vectrona AC Siemensa. Pojazdy zostały dopuszczone do eksploatacji na rynku kolejowym w Norwegii.

1 lipca 2014 roku Vectron AC Siemensa o mocy znamionowej 6,4 MW i prędkości maksymalnej 200 km otrzymał homologację w Norwegii. Lokomotywa dopuszczona jest do pracy w sieci zasilającej prądu przemiennego o napięciu 15 kV i 25 kV.
Szczególnym wyzwaniem w Norwegii jest stabilność pracy sieci trakcyjnej. Powodem tego stanu są przetwornice wirujące wykorzystywane w wielu miejscach podstacjach trakcyjnych, które w połączeniu z nowoczesną technologią napędu pojazdów mogą prowadzić do wahań napięcia w sieci drgań. Lokomotywa  Vectron Siemensa przeszła pozytywnie niezbędne testy także i w tym zakresie

Po otrzymaniu dopuszczenia dwie lokomotywy Vectron AC zostały przekazane firmie CargoNet do prowadzenia pociągów towarowych na bardzo wymagającym odcinku sieci prowadzącym z Oslo do Bergen.

 

Lokomotywy Vectron MS dopuszczone do ruchu w Niemczech

Niemiecki Federalny Urząd Kolejnictwa przyznał homologację dla wielosystemowej lokomotywy Siemensa ,VECTRON, wariantu MS. Lokomotywa przeznaczona jest do pracy pod siecią trakcyjną prądu przemiennego o napięciach: 15 kV i 25 kV, jak i prądu stałego o napięciach: 1,5 kV  i 3 kV. Maksymalna moc znamionowa lokomotywy wynosi 6,4 MW, a prędkość maksymalna 200 km/h.

W ramach homologacji dopuszczono do użytkowania dodatkowe funkcjonalności pojazdu: siłę hamowania elektrodynamicznego do 240 kN, sterowanie w trakcji wielokrotnej poprzez ZMS, sterowanie w trakcji wielokrotnej i sterowanie w trakcji podwójnej w systemie ZDS, sterowanie w składach push ? pull z inną lokomotywą Vectron oraz z lokomotywami serii 120, 152, 182 (ES64U2) i 189 (ES64F4).

Dopuszczenie lokomotywy w wersji AC lub wielosystemowej w innych krajach możliwe będzie na podstawie podstawowego dokumentu homologacyjnego z uwzględnieniem jedynie różnic wynikających dla danego kraju. Trwają obecnie prace nad otrzymaniem dopuszczenia na terenie Austrii.

Pierwszy Vectron serii MS został dostarczony dla European Locomotive Leasing Company (ELL), w marcu 2014 r. Siemens podpisał umowę ramową z leasingodawcą  na dostawę 50 lokomotyw Vectron.



Źródło: Siemens
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl