Dziś jest piątek, 3 kwiecień 2020 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 4.1917 +0.52% 1EUR 4.5769 +0.16% 1GBP 5.2075 +0.94%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Reklama

Aktualności
72 edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu - Kielce - Relacja
więcej
IIX edycja Targów Energetycznych ENERGETICS już w listopadzie!
więcej
Cykl szkoleń z zakresu programowania sterowników SIMATIC S7-300, S7-1200
więcej
Targi Pneumatyki, Hydrauliki, Napędów i Sterowań KIELCE FLUID POWER
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
21 kwiecień 2020
Targi Expopower 
więcej
23 kwiecień 2020
Seminarium EX - edycja XIV 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Aktualności

Siemens dostarczy kolejnych 9 pociągów Railjet kolejom ÖBB

6 sierpień 2014.

Federalne koleje austriackie ÖBB zamówiły kolejne 9 pociągów Railjet Siemensa. Dostawa tych siedmioczłonowych składów planowana jest na grudzień 2016 roku. Obecnie austriacki przewoźnik korzysta z 51 pociągów Railjet na trasach w Austrii, Niemczech, na Węgrzech i w Szwajcarii. Nowe składy będą obsługiwać pasażerów podróżujących między Wiedniem a Salzburgiem, a także na trasie do Wenecji. Pociągi zostaną zmontowane w wiedeńskiej fabryce Siemensa, a wózki powstaną w zakładach w Grazu.

Konstrukcja pociągów opiera się na sprawdzonej platformie technologicznej Viaggio Comfort przeznaczonej dla szybkiego ruchu międzymiastowego. Na konfigurację pociągów składają się cztery rodzaje wagonów: wagon czołowy z miejscami klasy biznes i pierwszej, wagon restauracyjny oraz pięć otwartych wagonów pasażerskich klasy ekonomicznej. Wagony zawierają szereg udogodnień dla pasażerów podróżujących z dziećmi, a także dla pasażerów niepełnosprawnych. Wszystkie pomieszczenia są w pełni klimatyzowane.

Nowe pociągi są wyposażone w proekologiczne rozwiązania pakietu Ecojet, zawierające między innymi oświetlenie ledowe, a także specjalny system klimatyzacji optymalizujący zużycie energii. System wykorzystuje czujniki CO2 dla określenia liczby pasażerów i odpowiednio dopasowuje nawiew klimatyzacji w wagonach. Te rozwiązania przynoszą oczywiście również oszczędności podczas codziennej eksploatacji. Roczne szacunki wskazują, że przy obecnym wykorzystaniu swoich Railjetów przewoźnik oszczędza nawet ponad 5 milonów euro.
Railjety wykorzystują lokomotywy Taurus, a każdy skład mierzy 205 metrów wraz z lokomotywą. Mogą poruszać się z prędkością do 230 km/h.



Źródło: Siemens
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl