Dziś jest niedziela, 12 lipiec 2020 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.9741 +0.38% 1EUR 4.4573 +0.09% 1GBP 4.9328 -0.45%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Reklama

Aktualności
75 edycja Seminarium SUR za nami
więcej
Nowy cykl szkoleń praktycznych związanych z programowaniem sterowników marki Siemens
więcej
IIX edycja Targów Energetycznych ENERGETICS już w listopadzie!
więcej
Przyszłość sektora motoryzacji w Polsce ? raport Banku Pekao S.A.
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
9 wrzesień 2020
Seminarium dla Utrzymania Ruchu - edycja 80 
więcej
15 wrzesień 2020
33. Międzynarodowe Energetyczne Targi Bielskie ENERGETAB 2020 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Aktualności

Siemens dostarczy kolejnych 9 pociągów Railjet kolejom ÖBB

6 sierpień 2014.

Federalne koleje austriackie ÖBB zamówiły kolejne 9 pociągów Railjet Siemensa. Dostawa tych siedmioczłonowych składów planowana jest na grudzień 2016 roku. Obecnie austriacki przewoźnik korzysta z 51 pociągów Railjet na trasach w Austrii, Niemczech, na Węgrzech i w Szwajcarii. Nowe składy będą obsługiwać pasażerów podróżujących między Wiedniem a Salzburgiem, a także na trasie do Wenecji. Pociągi zostaną zmontowane w wiedeńskiej fabryce Siemensa, a wózki powstaną w zakładach w Grazu.

Konstrukcja pociągów opiera się na sprawdzonej platformie technologicznej Viaggio Comfort przeznaczonej dla szybkiego ruchu międzymiastowego. Na konfigurację pociągów składają się cztery rodzaje wagonów: wagon czołowy z miejscami klasy biznes i pierwszej, wagon restauracyjny oraz pięć otwartych wagonów pasażerskich klasy ekonomicznej. Wagony zawierają szereg udogodnień dla pasażerów podróżujących z dziećmi, a także dla pasażerów niepełnosprawnych. Wszystkie pomieszczenia są w pełni klimatyzowane.

Nowe pociągi są wyposażone w proekologiczne rozwiązania pakietu Ecojet, zawierające między innymi oświetlenie ledowe, a także specjalny system klimatyzacji optymalizujący zużycie energii. System wykorzystuje czujniki CO2 dla określenia liczby pasażerów i odpowiednio dopasowuje nawiew klimatyzacji w wagonach. Te rozwiązania przynoszą oczywiście również oszczędności podczas codziennej eksploatacji. Roczne szacunki wskazują, że przy obecnym wykorzystaniu swoich Railjetów przewoźnik oszczędza nawet ponad 5 milonów euro.
Railjety wykorzystują lokomotywy Taurus, a każdy skład mierzy 205 metrów wraz z lokomotywą. Mogą poruszać się z prędkością do 230 km/h.



Źródło: Siemens
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl