Dziś jest wtorek, 10 grudzień 2019 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.8711 +0.02% 1EUR 4.288 +0.12% 1GBP 5.0945 +0.06%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Aktualności
72 edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu - Kielce - Relacja
więcej
32 edycja targów Energetab 2019 juz za cztery tygodnie
więcej
Cykl szkoleń z zakresu programowania sterowników SIMATIC S7-300, S7-1200
więcej
Seminarium utrzynia ruchu - Wałbrzych 2019
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
12 grudzień 2019
XII EDYCJA SEMINARIUM Z ZAKRESU "Eksploatacji urządzeń elektrycznych w strefach zagrożenia wybuchem Ex ATEX" 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Aktualności

Inwestycje Fujitsu w Portugalii w ramach rozbudowy sieci globalnych centrów usług przedsiębiorstwa

24 maj 2016.

Fujitsu rozbudowuje swoją sieć globalnych centrów usług, zwiększając liczbę ich pracowników o niemal 25% rocznie. Przedsiębiorstwo inwestuje też w nowe, pomocnicze globalne centrum usług w Portugalii. Z myślą o zaspokojeniu globalnego popytu na znakomite usługi informatyczne i utrzymaniu szybkiego tempa rozwoju sieci, Fujitsu na całym świecie pozyskuje wysoko wykwalifikowanych pracowników, posługujących się wieloma językami.

W skali globalnej firma zatrudnia ponad 8000 osób wspierających klientów w sieci ośmiu globalnych centrów usług. Inwestuje też w dodatkowe obszary, takie jak wsparcie w zakresie nowego systemu SAP w ośrodkach na Filipinach i w Tajlandii.

Firma Fujitsu już teraz jest największym japońskim pracodawcą w Portugalii, a niedawno zatrudniła 100 wysoce wykwalifikowanych, znających wiele języków pracowników operacyjnych w mieście Braga na północy tego kraju. Przedsiębiorstwo zamierza też pozyskać setki kolejnych pracowników do biur, które wesprą działalność globalnego centrum usług w stolicy kraju, Lizbonie.

W dniu dzisiejszym odbyła się uroczystość otwierająca działalność Fujitsu w mieście Braga. Wzięli w niej udział premier Portugalii António Costa, ambasador Japonii w tym kraju Hiroshi Azuma oraz Hidenori Furuta, wiceprezes i szef globalnego działu świadczenia usług w firmie Fujitsu.

Hidenori Furuta powiedział: Nowa inwestycja Fujitsu w Portugalii podkreśla zaangażowanie naszych pracowników lokalnych. Warto zauważyć, że wraz z rozszerzeniem naszej działalności liczebność personelu globalnego działu świadczenia usług Fujitsu przekroczy 8000 osób. Fujitsu kontynuuje inwestycje w dedykowaną globalną sieć świadczenia usług, która pomaga klientom z całego świata, posługującym się ponad 40 różnymi językami, rozwiązywać ponad 1,3 mln wyzwań informatycznych w ciągu roku. Podczas każdej interakcji przestrzegamy najwyższych standardów pomocy technicznej dla naszych klientów.

Rozszerzenie działalności otwiera nowy rozdział w historii sukcesów Fujitsu w Portugalii. Globalne centrum usług Fujitsu w Lizbonie rozpoczęło działalność w styczniu 2008 r. Początkowo firma zainwestowała w nie 10 mln EUR. 200 pracowników zapewniało wówczas wsparcie techniczne dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Od tego czasu liczba pracowników centrum przekroczyła 900 osób, które obsługują 350 000 użytkowników w 150 krajach i 23 językach.

Filozofia Sense and Respond

Stosowany przez Fujitsu w globalnych centrach usług model Sense and Respond został doceniony na całym świecie za rezultaty wynikające z umieszczenia ludzi w sercu działalności. Fujitsu kontynuuje inwestycje i dba o ciągłe szkolenia pracowników, rozwijanie konkretnych umiejętności i umożliwianie im rozwoju zawodowego.

Metodologia Sense and Respond opiera się również na koncepcji lean i eliminacji marnotrawstwa oraz rozwiązywaniu problemów na pierwszej linii zwykle podczas pierwszego kontaktu. Interdyscyplinarne zespoły Fujitsu każdego dnia przeprowadzają spotkania ukierunkowane na budowanie zaangażowania, aby identyfikować najważniejsze problemy będące przyczyną zgłoszeń ze strony klientów. Pomaga to automatyzować i usprawniać reagowanie w czasie rzeczywistym. Mierzone w trybie ciągłym wskaźniki wydajnościowe i czasy reakcji są zawsze dostępne dla kierowników zespołów, co pozwala im monitorować poziomy usług na bieżąco.



Źródło: www.fujitsu.com
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl