Dziś jest sobota, 4 lipiec 2020 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.9741 +0.38% 1EUR 4.4573 +0.09% 1GBP 4.9328 -0.45%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Aktualności
Nowy cykl szkoleń praktycznych związanych z programowaniem sterowników marki Siemens
więcej
72 edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu - Kielce - Relacja
więcej
Targi Pneumatyki, Hydrauliki, Napędów i Sterowań KIELCE FLUID POWER
więcej
Cykl szkoleń z zakresu programowania sterowników SIMATIC S7-300, S7-1200
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
9 wrzesień 2020
Seminarium dla Utrzymania Ruchu - edycja 80 
więcej
15 wrzesień 2020
33. Międzynarodowe Energetyczne Targi Bielskie ENERGETAB 2020 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Aktualności

Philips Lighting prezentuje raport z wynikami badania na temat zachowań konsumenckich Polaków.

13 marzec 2018.

Czy konsumenci są gotowi na mobilną rewolucję zakupową? Philips Lighting prezentuje raport z wynikami badania na temat zachowań konsumenckich Polaków.


Warszawa, Polska ? Philips Lighting, światowy lider branży oświetleniowej, sprawdził, w jakim stopniu klienci korzystają z rozwiązań mobilnych podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Z analizy wynika, że polski konsument to osoba robiąca raczej małe zakupy (84%), czerpiąca wiedzę o ofercie sieci handlowej głównie z gazetek (52%), choć skłonna do zmiany sposobu komunikacji ze sklepem, gdyby widziała w tym dla siebie konkretne korzyści.
- Innowacyjne rozwiązania, aplikacje czy ekrany kiedyś przerażały klientów - dzisiaj ich ciekawią. Naszym zadaniem jest tę ciekawość utrzymać. Fundamentem powinien tutaj być odpowiedni dobór rozwiązań digitalowych, realizowany w oparciu o analizę potrzeb naszego klienta? ? mówi w raporcie ?Czy konsumenci są gotowi na mobilną rewolucję zakupową? Filip Chrin, Menedżer ds. Innowacji, Decathlon.
Z przeprowadzonego badania wynika, że aż 54% respondentów zdaje sobie sprawę z istnienia aplikacji zakupowych, ale powszechnie używa ich zaledwie 6%. Ponad jedna trzecia przyznaje, że nie korzysta z ]aplikacji, ponieważ nie ma takiego zwyczaju, po prostu nie lubi korzystać z aplikacji na telefonie. 22% powstrzymuje się przed ich pobraniem z powodu niechęci do dzielenia się swoimi danymi, a co piąty konsument nie widzi w tym dla siebie benefitów.
- Dla wielu Polaków dziś smartfon - a używa go prawie 68% dorosłych rodaków - to bardziej ?nice phone?, fajny telefon z dotykowym ekranem, niż zaawansowane, multimedialne urządzenie. Warto zauważyć, że z przeglądarki internetowej i funkcji multimedialnych korzysta mniej niż połowa użytkowników smartfonów ? mówi Piotr Sztabiński, Account Director, Retail & Shopper, Kantar TNS.
W badaniu respondenci wskazali też na to, co mogłoby ich zmotywować do pobrania aplikacji sklepu. Ponad 60% przyznaje, że zainstalowałoby aplikację sklepu, gdyby zyskało w ten sposób specjalne zniżki i promocje. Blisko połowa chciałaby za pomocą aplikacji móc poprosić obsługę o pomoc, sprawdzić opis czy skład produktu, a także odnaleźć się na planie sklepu.
- Z naszych analiz wynika, że 16 proc. klientów, którzy nie mogą znaleźć samodzielnie produktu w sklepie, rezygnuje z ich zakupu. Nie dziwi zatem fakt, że tak wielu konsumentów ceni sobie funkcje lokalizacji w sklepie i odnalezienia drogi do produktu. To istotne zwłaszcza dla klientów sklepów remontowo budowalnych, do których zwykle udajemy się w określonym celu - wyjaśnia Tomasz Waszkiewicz, dyrektor sprzedaży Retail and Hospitality CEE, Philips Lighting.
Chcąc zwiększyć komfort procesu zakupowego sieci handlowe coraz chętniej inwestują w innowacje technologiczne, jak np. systemy nawigacji wewnętrznej (Indoor Positioning System, IPS). Na takie rozwiązanie zdecydowała się sieć MediaMarkt oraz Carrefour. W ich sklepach w Holandii i we Francji Philips Lighting zainstalował system, który pozwalana określić, gdzie znajduje się klient dzięki połączeniu technologii LED. Światło emituje specjalny kod, który jest odczytywany przez aparat w smartfonie konsumenta. Na tej podstawie system określa jego położenie i może wskazać mu najkrótszą drogę do produktu czy kas.
* Raport ?Czy konsumenci są gotowi na mobilną rewolucję zakupową?? bazuje na wynikach badania, przeprowadzonego przez Kantar TNS na w styczniu 2018 roku w Warszawie na grupie 207 klientów w wieku 19-60 lat. Były to osoby, które właśnie zakończyły zakupy w sklepach z branży home, DiY i sportowej.
W sprawie dodatkowych informacji proszę o kontakt: Philips Lighting Dorota Sławińska, Rzecznik Prasowy Philips Lighting Poland Tel: +48 605 342 517 E-mail: dorota.slawinska@philips.com
Philips Lighting



Źródło: philips.com
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl