Dziś jest poniedziałek, 9 grudzień 2019 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.85 -0.17% 1EUR 4.2721 -0.13% 1GBP 5.0527 -0.24%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Aktualności
IIX edycja Targów Energetycznych ENERGETICS już w listopadzie!
więcej
Cykl szkoleń z zakresu programowania sterowników SIMATIC S7-300, S7-1200
więcej
Przyszłość sektora motoryzacji w Polsce ? raport Banku Pekao S.A.
więcej
Przed nami 32. edycja targów ENERGETAB 2019
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
12 grudzień 2019
XII EDYCJA SEMINARIUM Z ZAKRESU "Eksploatacji urządzeń elektrycznych w strefach zagrożenia wybuchem Ex ATEX" 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Artykuły branżowe
11 luty 2013.

Wamtechnik producentem baterii dla elektrycznego motocykla FREERIDE E firmy KTM

Wamtechnik producentem baterii dla elektrycznego motocykla FREERIDE E firmy KTM

Firma Wamtechnik rozpoczęła współprace z największym na świecie producentem motocykli off-road - Austriacką firmą KTM już w roku 2010. Wynikiem tej współpracy jest bateria trakcyjna do motocykla KTM Freeride E, która została  zaprojektowana prze firmę Wamtechnik przy ścisłej współpracy z inżynierami firmy KTM projektującymi od podstaw nową niesamowitą maszynę.


fot.Wamtechnik.pl

Energia, która napędza silnik Freeride E zgromadzona jest w akumulatorze litowo- jonowym o łącznej masie około 29kg i energii 2200Wh przy napięciu znamionowym 260V. Czas jaki jest potrzebny do pełnego naładowania baterii to ok 90 minut. Ładowanie baterii wymaga jedynie zwykłej wtyczki 230 V. By motocyklista w pełni mógł cieszyć się jazdą Freeride?m możliwa będzie łatwa i szybka wymiana na zapasowy akumulator ? zajmuje to mniej niż 2 minuty.


Motocykl Freeride E to bezgłośna, nie emitująca spalin maszyna, która zmienia pogląd na dotychczasowy off-road. Nie zakłócony brzmieniem silnika szum powietrza daje większe frajdę z przemierzania niedostępnych dla motocykli spalinowych terenów zielonych. Cicha praca motocykla daje możliwości uprawiania lekkiego motocrossu oraz enduro tuż w sąsiedztwie terenów zurbanizowanych. W czasach gdy świat coraz bardziej dba o czystość powietrza oraz o zachowanie przyrody w nienaruszonym kształcie należy szukać rozwiązań kompromisowych. Z reguły takie kompromisy wykluczają frajdę użytkowania jednak nie w przypadku Freeride E. Jest to motocykl przyjazny środowisku oraz ludziom i jednocześnie jest w stanie zadowolić swoimi osiągami nawet najbardziej doświadczonych kierowców.

Podczas projektowania baterii do motocykla KTM Freeride E  inżynierowie Wamtechnik i KTM musieli sprostać następującym wymaganiom:
-    Odporność na wibracje, uderzenia i przeciążenia: 50g
-    Odporność na warunki użytkowania: klasa szczelności IP67 -możliwość użytkowania off-road
-    Aluminiowa obudowa odporna na ewentualne wywrotki użytkownika.

Parametry baterii zasilającej motocykl Freeride E:

Czas pełnego ładowania : około 1,5 h
Energia: 2,1 kWh
Napięcie nominalne pakietu: 260 V
Pojemność znamionowa: 8,75Ah
Zasięg na jednym ładowaniu:
- jazda ekstremalna na torze motocrossowym (zawodnik) około 30 minut
- jazda ekstremalna enduro - 45 minut
- lekka jazda enduro - 90 minut
- jazda miejska około -90 minut

Dane motocykla Freeride E
-    Masa motocykla: około 95 kg
-    Silnik elektryczny: synchroniczny z magnesami trwałymi
-    Moc ciągła: około 20 KM (15 kW)
-    Moc maksymalna: około 30 KM (22 kW)
-    Maks. moment obrotowy: około 42 Nm ? większy niż w niejednym motocyklu spalinowym o pojemności 450cm3.

Źródło: Wamtechnik.pl
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl