Dziś jest środa, 16 październik 2019 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.8934 -0.05% 1EUR 4.297 +0.05% 1GBP 4.961 +0.67%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Reklama

Aktualności
Przyszłość sektora motoryzacji w Polsce ? raport Banku Pekao S.A.
więcej
Cykl szkoleń z zakresu programowania sterowników SIMATIC S7-300, S7-1200
więcej
Nowy cykl szkoleń praktycznych związanych z programowaniem sterowników marki Siemens
więcej
Przed nami 32. edycja targów ENERGETAB 2019
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
17 październik 2019
72 edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu 
więcej
23 październik 2019
LUMENexpo Targi Techniki Świetlnej  
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Artykuły branżowe
11 luty 2013.

Wamtechnik producentem baterii dla elektrycznego motocykla FREERIDE E firmy KTM

Wamtechnik producentem baterii dla elektrycznego motocykla FREERIDE E firmy KTM

Firma Wamtechnik rozpoczęła współprace z największym na świecie producentem motocykli off-road - Austriacką firmą KTM już w roku 2010. Wynikiem tej współpracy jest bateria trakcyjna do motocykla KTM Freeride E, która została  zaprojektowana prze firmę Wamtechnik przy ścisłej współpracy z inżynierami firmy KTM projektującymi od podstaw nową niesamowitą maszynę.


fot.Wamtechnik.pl

Energia, która napędza silnik Freeride E zgromadzona jest w akumulatorze litowo- jonowym o łącznej masie około 29kg i energii 2200Wh przy napięciu znamionowym 260V. Czas jaki jest potrzebny do pełnego naładowania baterii to ok 90 minut. Ładowanie baterii wymaga jedynie zwykłej wtyczki 230 V. By motocyklista w pełni mógł cieszyć się jazdą Freeride?m możliwa będzie łatwa i szybka wymiana na zapasowy akumulator ? zajmuje to mniej niż 2 minuty.


Motocykl Freeride E to bezgłośna, nie emitująca spalin maszyna, która zmienia pogląd na dotychczasowy off-road. Nie zakłócony brzmieniem silnika szum powietrza daje większe frajdę z przemierzania niedostępnych dla motocykli spalinowych terenów zielonych. Cicha praca motocykla daje możliwości uprawiania lekkiego motocrossu oraz enduro tuż w sąsiedztwie terenów zurbanizowanych. W czasach gdy świat coraz bardziej dba o czystość powietrza oraz o zachowanie przyrody w nienaruszonym kształcie należy szukać rozwiązań kompromisowych. Z reguły takie kompromisy wykluczają frajdę użytkowania jednak nie w przypadku Freeride E. Jest to motocykl przyjazny środowisku oraz ludziom i jednocześnie jest w stanie zadowolić swoimi osiągami nawet najbardziej doświadczonych kierowców.

Podczas projektowania baterii do motocykla KTM Freeride E  inżynierowie Wamtechnik i KTM musieli sprostać następującym wymaganiom:
-    Odporność na wibracje, uderzenia i przeciążenia: 50g
-    Odporność na warunki użytkowania: klasa szczelności IP67 -możliwość użytkowania off-road
-    Aluminiowa obudowa odporna na ewentualne wywrotki użytkownika.

Parametry baterii zasilającej motocykl Freeride E:

Czas pełnego ładowania : około 1,5 h
Energia: 2,1 kWh
Napięcie nominalne pakietu: 260 V
Pojemność znamionowa: 8,75Ah
Zasięg na jednym ładowaniu:
- jazda ekstremalna na torze motocrossowym (zawodnik) około 30 minut
- jazda ekstremalna enduro - 45 minut
- lekka jazda enduro - 90 minut
- jazda miejska około -90 minut

Dane motocykla Freeride E
-    Masa motocykla: około 95 kg
-    Silnik elektryczny: synchroniczny z magnesami trwałymi
-    Moc ciągła: około 20 KM (15 kW)
-    Moc maksymalna: około 30 KM (22 kW)
-    Maks. moment obrotowy: około 42 Nm ? większy niż w niejednym motocyklu spalinowym o pojemności 450cm3.

Źródło: Wamtechnik.pl
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl