Dziś jest czwartek, 5 grudzień 2019 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.8566 -0.21% 1EUR 4.2777 -0.04% 1GBP 5.0651 +0.4%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Reklama

Aktualności
72 edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu - Kielce - Relacja
więcej
Przyszłość sektora motoryzacji w Polsce ? raport Banku Pekao S.A.
więcej
Produkcja w Polsce w kontekście Czwartej Rewolucji Przemysłowej
więcej
Cykl szkoleń z zakresu programowania sterowników SIMATIC S7-300, S7-1200
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
12 grudzień 2019
XII EDYCJA SEMINARIUM Z ZAKRESU "Eksploatacji urządzeń elektrycznych w strefach zagrożenia wybuchem Ex ATEX" 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Artykuły branżowe
4 maj 2006.

Silniki elektryczne DUTCHI MOTORS - nowa marka na rynku krajowym

Silniki elektryczne DUTCHI MOTORS - nowa marka na rynku krajowym

"Power is our commodity, the world is our market"
"Towar jest naszą siłą, świat jest naszym rynkiem"
Ten slogan holenderskiego producenta i dostawcy silników elektrycznych Dutchi Motors BV staje się również rozpoznawalny na naszym rynku krajowym. Wśród światowych dostawców silników elektrycznych, wyroby ze znakiem towarowym Dutchi Motors stały się jednymi z najbardziej znanych i najlepiej sprzedawanych produktów w świecie. W ciągu ostatnich 5 lat odnotowano 35-procentowy wzrost sprzedaży.
Dutchi Motors, działając na rynku jako nowa marka od 1 stycznia 1991 roku, jest częścią grupy przemysłowo-handlowej Dutchi Holding BV.
Grupa składa się obecnie z trzech głównych spółek: Dutchi Motors BV, Peja Elektrotechnik BV oraz Kamps&Co NV. Za początek istnienia firmy przyjmuje się 1937 rok - utworzenie Peja Elektrotechnik - dystrybutora wyrobów przemysłu holenderskiego w krajach Beneluxu. Od 1946 roku firma zajmowała się również eksportem na rynki Azji, Afryki oraz Europy Centralnej i Wschodniej. Prowadziła m.in. dystrybucję silników elektrycznych niemieckiej firmy VEM.
W latach 60., dzięki utworzeniu własnego biura projektowego oraz stanowisk badawczych, pojawiły się pierwsze własne konstrukcje silników oraz liczne modyfikacje wyrobów innych producentów. Głównym obszarem działalności stała się produkcja i dystrybucja własnych wyrobów.
Dutchi Motors jest kontynuatorem ponad 35-letniej tradycji grupy w projektowaniu, produkcji i sprzedaży silników elektrycznych. Główna siedziba firmy zlokalizowana jest w Arnhem (Holandia).
Rozwinięta sieć dystrybucyjna wsparta zapleczem technicznym, umożliwia szybką i sprawną reakcję na bieżące potrzeby klienta. Konkurencyjność cen, terminów dostaw, lokalny serwis oraz szeroko rozumiane wsparcie techniczne są nadrzędnymi celami firmy.
Wyroby Dutchi Motors są w 100% własnymi projektami firmy, wykorzystującymi najnowsze osiągnięcia techniczne w zakresie projektowania i technologii produkcji z wykorzystaniem materiałów i podzespołów renomowanych i kwalifikowanych dostawców.
Podstawowy asortyment produkcyjny obejmuje asynchroniczne silniki z wirnikiem klatkowym wykonane zgodnie z normami EN/IEC (równoważne z normami krajowym PN) w znormalizowanych kadłubach metrycznych:
- silniki niskonapięciowe wielkości mechanicznej 80÷400 w zakresie mocy 18÷630 kW,
- silniki średniego i wysokiego napięcia wielkości mechanicznej 355÷630 w zakresie mocy 110÷1800 kW.
Z uwagi na przeznaczenie i miejsce zastosowania oferta Dutchi Motors obejmuje:
- silniki budowy zamkniętej IP55 do zastosowań ogólnoprzemysłowych w odlewanych kadłubach żeliwnych (seria DM1),
- silniki budowy zamkniętej IP55 do zastosowań ogólnoprzemysłowych w kadłubach aluminiowych (seria DMA),
- silniki przewietrzane o stopniu ochrony IP23 przeznaczone do pracy w pomieszczeniach zamkniętych i niezapylonych (seria DM1-ODP),
- silniki w wykonaniu przeciwwybuchowym EExd(e) IIC, przeznaczone do pracy w strefach zagrożonych wybuchem, dla przemysłu chemicznego i petrochemicznego (seria DMD z certyfikatem PTB/ATEX; seria 4KT z certyfikatem fabrycznym),
- silniki wysokosprawne (EFF1) budowy zamkniętej IP55 w kadłubach żeliwnych (seria DM1-HE);
- silniki "oddymiające tunelowe" przystosowane do pracy w wysokich temperaturach do 400°C ? 120 min (seria DMFP).

Na bazie wykonań standardowych oferowane są również liczne modyfikacje tj.: silniki z wymuszoną wentylacją, z zabudowanym hamulcem, z enkoderem, z grzałkami antykondensacyjnymi, z podwyższonym stopniem ochrony wnętrza, wykonania tropikalizowane oraz inne wg potrzeb zamawiającego.
Powyższe modyfikacje standardowych silników realizowane są u producenta bądź bezpośrednio u lokalnego dystrybutora, co znacznie ułatwia wszelkie uzgodnienia oraz skraca do minimum czas dostawy dla wykonań niestandardowych.
Na życzenie klienta udostępniane są wszelkie materiały i informacje techniczne, takie jak: dane katalogowe, instrukcje, certyfikaty, charakterystyki, protokoły prób, listy referencyjne itp.

Pełną treść artykułu znajdą Państwo w aktualnym numerze Napędów i Sterowania.
Zachęcamy do lektury.

 

Źródło: Napędy i Sterowanie
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl