Dziś jest poniedziałek, 21 październik 2019 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.8503 -0.35% 1EUR 4.2844 -0.01% 1GBP 4.9671 +0.43%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Aktualności
Przyszłość sektora motoryzacji w Polsce ? raport Banku Pekao S.A.
więcej
Cykl szkoleń z zakresu programowania sterowników SIMATIC S7-300, S7-1200
więcej
Przed nami 32. edycja targów ENERGETAB 2019
więcej
Siemensa buduje fabrykę dla Przemysłu 4.0 w Polsce
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
23 październik 2019
LUMENexpo Targi Techniki Świetlnej  
więcej
29 październik 2019
73. edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu  
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Artykuły branżowe
4 maj 2006.

Silniki elektryczne DUTCHI MOTORS - nowa marka na rynku krajowym

Silniki elektryczne DUTCHI MOTORS - nowa marka na rynku krajowym

"Power is our commodity, the world is our market"
"Towar jest naszą siłą, świat jest naszym rynkiem"
Ten slogan holenderskiego producenta i dostawcy silników elektrycznych Dutchi Motors BV staje się również rozpoznawalny na naszym rynku krajowym. Wśród światowych dostawców silników elektrycznych, wyroby ze znakiem towarowym Dutchi Motors stały się jednymi z najbardziej znanych i najlepiej sprzedawanych produktów w świecie. W ciągu ostatnich 5 lat odnotowano 35-procentowy wzrost sprzedaży.
Dutchi Motors, działając na rynku jako nowa marka od 1 stycznia 1991 roku, jest częścią grupy przemysłowo-handlowej Dutchi Holding BV.
Grupa składa się obecnie z trzech głównych spółek: Dutchi Motors BV, Peja Elektrotechnik BV oraz Kamps&Co NV. Za początek istnienia firmy przyjmuje się 1937 rok - utworzenie Peja Elektrotechnik - dystrybutora wyrobów przemysłu holenderskiego w krajach Beneluxu. Od 1946 roku firma zajmowała się również eksportem na rynki Azji, Afryki oraz Europy Centralnej i Wschodniej. Prowadziła m.in. dystrybucję silników elektrycznych niemieckiej firmy VEM.
W latach 60., dzięki utworzeniu własnego biura projektowego oraz stanowisk badawczych, pojawiły się pierwsze własne konstrukcje silników oraz liczne modyfikacje wyrobów innych producentów. Głównym obszarem działalności stała się produkcja i dystrybucja własnych wyrobów.
Dutchi Motors jest kontynuatorem ponad 35-letniej tradycji grupy w projektowaniu, produkcji i sprzedaży silników elektrycznych. Główna siedziba firmy zlokalizowana jest w Arnhem (Holandia).
Rozwinięta sieć dystrybucyjna wsparta zapleczem technicznym, umożliwia szybką i sprawną reakcję na bieżące potrzeby klienta. Konkurencyjność cen, terminów dostaw, lokalny serwis oraz szeroko rozumiane wsparcie techniczne są nadrzędnymi celami firmy.
Wyroby Dutchi Motors są w 100% własnymi projektami firmy, wykorzystującymi najnowsze osiągnięcia techniczne w zakresie projektowania i technologii produkcji z wykorzystaniem materiałów i podzespołów renomowanych i kwalifikowanych dostawców.
Podstawowy asortyment produkcyjny obejmuje asynchroniczne silniki z wirnikiem klatkowym wykonane zgodnie z normami EN/IEC (równoważne z normami krajowym PN) w znormalizowanych kadłubach metrycznych:
- silniki niskonapięciowe wielkości mechanicznej 80÷400 w zakresie mocy 18÷630 kW,
- silniki średniego i wysokiego napięcia wielkości mechanicznej 355÷630 w zakresie mocy 110÷1800 kW.
Z uwagi na przeznaczenie i miejsce zastosowania oferta Dutchi Motors obejmuje:
- silniki budowy zamkniętej IP55 do zastosowań ogólnoprzemysłowych w odlewanych kadłubach żeliwnych (seria DM1),
- silniki budowy zamkniętej IP55 do zastosowań ogólnoprzemysłowych w kadłubach aluminiowych (seria DMA),
- silniki przewietrzane o stopniu ochrony IP23 przeznaczone do pracy w pomieszczeniach zamkniętych i niezapylonych (seria DM1-ODP),
- silniki w wykonaniu przeciwwybuchowym EExd(e) IIC, przeznaczone do pracy w strefach zagrożonych wybuchem, dla przemysłu chemicznego i petrochemicznego (seria DMD z certyfikatem PTB/ATEX; seria 4KT z certyfikatem fabrycznym),
- silniki wysokosprawne (EFF1) budowy zamkniętej IP55 w kadłubach żeliwnych (seria DM1-HE);
- silniki "oddymiające tunelowe" przystosowane do pracy w wysokich temperaturach do 400°C ? 120 min (seria DMFP).

Na bazie wykonań standardowych oferowane są również liczne modyfikacje tj.: silniki z wymuszoną wentylacją, z zabudowanym hamulcem, z enkoderem, z grzałkami antykondensacyjnymi, z podwyższonym stopniem ochrony wnętrza, wykonania tropikalizowane oraz inne wg potrzeb zamawiającego.
Powyższe modyfikacje standardowych silników realizowane są u producenta bądź bezpośrednio u lokalnego dystrybutora, co znacznie ułatwia wszelkie uzgodnienia oraz skraca do minimum czas dostawy dla wykonań niestandardowych.
Na życzenie klienta udostępniane są wszelkie materiały i informacje techniczne, takie jak: dane katalogowe, instrukcje, certyfikaty, charakterystyki, protokoły prób, listy referencyjne itp.

Pełną treść artykułu znajdą Państwo w aktualnym numerze Napędów i Sterowania.
Zachęcamy do lektury.

 

Źródło: Napędy i Sterowanie
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl