Dziś jest poniedziałek, 21 październik 2019 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.8503 -0.35% 1EUR 4.2844 -0.01% 1GBP 4.9671 +0.43%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Reklama

Aktualności
32 edycja targów Energetab 2019 juz za cztery tygodnie
więcej
Przyszłość sektora motoryzacji w Polsce ? raport Banku Pekao S.A.
więcej
Przed nami 32. edycja targów ENERGETAB 2019
więcej
Cykl szkoleń z zakresu programowania sterowników SIMATIC S7-300, S7-1200
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
23 październik 2019
LUMENexpo Targi Techniki Świetlnej  
więcej
29 październik 2019
73. edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu  
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Artykuły branżowe

 

25 sierpień 2006.

Zasadność wdrażania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwach

System zarządzania jakością (SZJ) tworzy uporządkowany zbiór zasad, reguł, doświadczeń i praktycznych umiejętności kadry zarządzającej, która określa sposób funkcjonowania danego przedsiębiorstwa.

Realizacja i sprawne funkcjonowanie systemu opiera się jednak na wszystkich czynnikach w nim funkcjonujących zarówno materialnych, jak i przede wszystkim ludzkich. Sprawne zarządzanie polega na planowaniu, realizacji, kontroli i działaniach zmierzających do udoskonalania oraz motywowania.

System jakości natomiast jest zbiorem reguł, zasad i wskazówek, a także instrukcji o charakterze organizacyjnym, administracyjnym, technicznym i personalnym. Zarządzanie oparte na systemie jakości umożliwia jasne określenie zadań i kompetencji, odpowiedzialności oraz sposobów postępowania. Istotę systemu stanowi odejście od takiego pojmowania jakości, z którego wynika, że odpowiedzialny za jej utrzymanie jest jedynie dział zapewniania jakości, odpowiedzialność spoczywa bowiem na systemie i wszystkich elementach, które go tworzą.

Zapewnienie jakości polega na dążeniu do tego, aby każda praca była wykonana dobrze za pierwszym razem i aby wykonywane czynności były powtarzalne i możliwe do realizowania nie tylko przez pojedynczych pracowników.(...)

Pełną treść artykułu znajdą Państwo w aktualnym numerze Utrzymania Ruchu
Zachęcamy do lektury

Źródło: Utrzymanie Ruchu
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl