Dziś jest niedziela, 5 kwiecień 2020 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 4.2396 +1.14% 1EUR 4.5792 +0.05% 1GBP 5.2164 +0.17%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Aktualności
32 edycja targów Energetab 2019 juz za cztery tygodnie
więcej
Nowy cykl szkoleń praktycznych związanych z programowaniem sterowników marki Siemens
więcej
75 edycja Seminarium SUR za nami
więcej
Przyszłość sektora motoryzacji w Polsce ? raport Banku Pekao S.A.
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
21 kwiecień 2020
Targi Expopower 
więcej
23 kwiecień 2020
Seminarium EX - edycja XIV 
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Artykuły branżowe
17 listopad 2006.

GM ustala globalny standard dla sterowania przenośników transportowych

Zauważony został skok technologiczny w nowych modułowych rozwiązaniach firmy SEW-Eurodrive. Dzięki temu znacząco wzrosła prostota wprowadzania zmian w liniach technologicznych, redukując tym samym koszty ponoszone na okablowanie, a tym samym zwiększając ogólny poziom bezpieczeństwa całego systemu.

 Zmontowana testowa linia podajnikowa, zaprezentowana w fabryce SEW-Eurodrive w Niemczech, została wykorzystana w celu wykazania możliwości integracji zaprojektowanych systemów w warunkach rzeczywistej pracy - by udowodnić możliwości realizacji globalnej powtarzalności systemu

Kiedy firma General Motors w 2002 roku wystosowała ogólne wytyczne dla globalnej platformy systemów przenośników transportowych, główne cele, które temu przyświecały, były następujące: przystosować system do możliwości szybszego wprowadzania zmian, obniżenia kosztów, jak również uproszczenia instalacji i obsługi. Przyszłe rozwiązania miałyby funkcjonować zarówno w nowych fabrykach, jak i w modernizowanych instalacjach. Technologie wybrane do realizacji proponowanych rozwiązań są najlepszymi z możliwych, wynalezionych w fabrykach GM na całym świecie.

Dla Hansa Rodgersa, starszego inżyniera produkcji w dziale firmy GM, który zajmuje się sterowaniem, taśmociągami, robotyką i spawaniem, całe piękno zintegrowanego sterowania przenośnikami - opracowanego przez firmę SEW-Eurodrive - kryje się w jego prostocie. System składa się z elementów modułowych, w tym zintegrowanych motoreduktorów, napędów oraz oddzielnego obwodu bezpieczeństwa 24 VDC. Nie ma potrzeby stosowania specjalnych zakończeń przewodów, a instalacja systsemu jest znacznie szybsza - z uwagi na zastosowanie standardowych modułów przenośnikowych.

Pełną treść artykułu znajdą Państwo w aktualnym numerze Control Engineering
Zachęcamy do lektury


Źródło: Control Engineering
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl