Dziś jest środa, 23 październik 2019 r.
Energoelektronika.pl na stronach Facebook REKLAMA MAPA SERWISU KONTAKT
Strona główna Załóż konto Artykuły branżowe Katalog firm Seminaria FAQ Kalendarium Słownik Oferta
Wyszukaj
1USD 3.8473 +0.17% 1EUR 4.2778 -0.03% 1GBP 4.9449 -0.51%
Zaloguj się
Login (adres e-mail):
Haslo:
  Rejestracja
  Zapomniałem hasła
Reklama

Aktualności
Przed nami 32. edycja targów ENERGETAB 2019
więcej
32 edycja targów Energetab 2019 juz za cztery tygodnie
więcej
Siemensa buduje fabrykę dla Przemysłu 4.0 w Polsce
więcej
Nowy cykl szkoleń praktycznych związanych z programowaniem sterowników marki Siemens
więcej

Zobacz archiwum

Kalendarium
23 październik 2019
LUMENexpo Targi Techniki Świetlnej  
więcej
29 październik 2019
73. edycja Seminarium dla Służb Utrzymania Ruchu  
więcej
Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach w branży.
Podaj e-mail do subskrypcji:


Artykuły branżowe
17 listopad 2006.

GM ustala globalny standard dla sterowania przenośników transportowych

Zauważony został skok technologiczny w nowych modułowych rozwiązaniach firmy SEW-Eurodrive. Dzięki temu znacząco wzrosła prostota wprowadzania zmian w liniach technologicznych, redukując tym samym koszty ponoszone na okablowanie, a tym samym zwiększając ogólny poziom bezpieczeństwa całego systemu.

 Zmontowana testowa linia podajnikowa, zaprezentowana w fabryce SEW-Eurodrive w Niemczech, została wykorzystana w celu wykazania możliwości integracji zaprojektowanych systemów w warunkach rzeczywistej pracy - by udowodnić możliwości realizacji globalnej powtarzalności systemu

Kiedy firma General Motors w 2002 roku wystosowała ogólne wytyczne dla globalnej platformy systemów przenośników transportowych, główne cele, które temu przyświecały, były następujące: przystosować system do możliwości szybszego wprowadzania zmian, obniżenia kosztów, jak również uproszczenia instalacji i obsługi. Przyszłe rozwiązania miałyby funkcjonować zarówno w nowych fabrykach, jak i w modernizowanych instalacjach. Technologie wybrane do realizacji proponowanych rozwiązań są najlepszymi z możliwych, wynalezionych w fabrykach GM na całym świecie.

Dla Hansa Rodgersa, starszego inżyniera produkcji w dziale firmy GM, który zajmuje się sterowaniem, taśmociągami, robotyką i spawaniem, całe piękno zintegrowanego sterowania przenośnikami - opracowanego przez firmę SEW-Eurodrive - kryje się w jego prostocie. System składa się z elementów modułowych, w tym zintegrowanych motoreduktorów, napędów oraz oddzielnego obwodu bezpieczeństwa 24 VDC. Nie ma potrzeby stosowania specjalnych zakończeń przewodów, a instalacja systsemu jest znacznie szybsza - z uwagi na zastosowanie standardowych modułów przenośnikowych.

Pełną treść artykułu znajdą Państwo w aktualnym numerze Control Engineering
Zachęcamy do lektury


Źródło: Control Engineering
O nas  ::  Regulamin  ::  Polityka prywatności (Cookies)  ::  Reklama  ::  Mapa stron  ::  FAQ  ::  Kontakt
Ciekawe linki: www.klimatyzacja.pl  |  www.strony.energoelektronika.pl  |  promienniki podczerwieni
Copyright © Energoelektronika.pl